dilluns, 18 de juliol del 2011

The Karate Kid 2010

La pel·lícula que jo he vist ha sigut The Karate Kid 2010. M’ha agradat molt perquè és un gran exemple de superació personal, i demostra que qui lluita pel que vol ho aconsegueix. La pel·lícula comença amb el canvi de casa que realitzen el xiquet i la mare. Més endavant, aquests dos discuteixen perquè el xiquet no volia viure a Xina, ell volia tornar a Amèrica, i sa mare li deia que això no era possible. Quan el xic xinés i la seua colla comencen a perseguir a l’americà, perquè aquest els havia llançat un poal ple de grassa, apareix l’home de manteniment per a ajudar al xic, i els pega una pallissa als xinesos. Després, el xiquet americà li conta el que passava entre ells, i aquest decideix ensenyar-li  Kung Fu per a poder defendre’s, però més avant decideix apuntar-lo a una campionat de Kung Fu, on arriba a la final contra el xinés que li havia pegat al parc. M’ha agradat molt, i també m’ha paregut molt divertida, i el meu personatge preferit ha sigut l’americà, perquè m’ha paregut molt valent al llarg de tota la pel·lícula i també m’ha fet molta gràcia. Jo recomanaria aquesta pel·lícula a xiquets de més o menys la meua edat.

Guillem

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada