dimecres, 27 de juliol del 2011

DOS POLICIAS MUY REBELDES.



La pel.lícula m'agrada perquè és de les que a mi m'agraden, de cotxes de luxe i de tirotejos. També m'agrada per un dels protagonistes, que és l'actor que més m'agrada ell és Will Smith té un gran sentit de l'humor, tot i que a aquesta película el seu paper no era eixe de ser l'actor amb més bon sentit de l'humor, era un policia seriós i centrat en la feina i en la germana del seu company el qual era el millor amic de Will a aquesta pel.lícula. Tenia un trasllat i no sabia com ni quan dir-li-ho al seu company i amic.
Io crec que el director de la pel.lícula és un gran director, perquè ha fet una pel.lícula molt bona amb uns grans actors i actrius, i també ficant-los uns papers no habituals a les pel.lícules que havien realitzat els actors anteriorment.
La meua conclusió és que la pel.lícula és molt bona i tots els que l'han vista m'han dit que els va agradar molt.

Eloy Bataller

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada